Bilder


Låg i soffan å pillade på kameran för några dagarsedan.. Testade zoomen.. här är resultatet :P
Ska skicka lite söta kattbilder till min mosters kompis nu :) Här kan ni få se de senaste :D


Har ju lovat lite Paint porträtt... Dom kommer det lovar jag! :D
OMG kom just på att jag sitter å lyssnar på Last Christmas med Wham och ska äta gröt ikväll :O Det är jag som har tvingat mamma å göra gröt :D fett gott (Y) å så har vi massa kåldolmar i frysen vilket är awesome :D Jag vet att jag kasnke itne har den normalaste favorit maten :P Men är det ingen som håller med mig om att colaferraribilar är det bästa godiset i hela världen?? :D

mmmmmmmmmmmmmmmmmm Yummie :D Så himla gooooootttttttt :D Nej nu ska jag maila lite bilder innnan jag glömmer det xD sen ska jag ta en titt om det räcker med Paint bilder eller om jag behöver ett tag till på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0