Blod!

Känner mig sissodär skapligt otaggad idag :/ Har forsat blod ur både mun å näsa i över en timme idag och det tar lite på en :/ Så om ni undrar varför jag har en stol på toan är det för att jag inte ska svimma dagar som denna ;P


OMG vad varmt det är!! :O känner för att ha en djuppool på baksidan å dyka i från andra våningen (Y) skulle vara fett skönt jsut nu kan man verkligen säga! Vet inte vad som händer idag känner för att sova en stund :P Det är ju den där Kajrocken men venne om jag tar mig dit. Igår fick man iaf sitt första och säkert sista minne från den där tunneln som går från stan till mc'donalds :P VERY GOOD (Y) xP Ska börja ladda upp lite mer videor någon dag :P För en bild säger mer än tusen ord ;) Hmmm måste nog ha lite mer bilder i mina inlägg också... här får ni ett års gamlacambilder xP


Hare bra!

Å förresten har jag inga kommentarer på This is it eftersom vi bara såg 5 minuter i början :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Told you so om filmen... :)

2010-08-16 @ 09:31:54
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0