Fotboll

Ikväll blir det kräftskiva med släkten och imorgon blir det grillning med släkten (Y)
Har bett mamma köpa de ugnsbakade chipsen från OLW som ska provas idag eller imorgon (båda sorterna). Jag vet att de har funnits länge men har inte blivit av att köpa dom. Testade iaf superchipsen för några månader sedan innan jag sett reklamen å visste vad det var. helt okej. tyckte de var som vanliga chips fast mycket större.


[GAMMAL BILD]

Jag tycker så synd om "lilla" Rasse :/ HAn kan inte jama!! HAn lixom rör munnen som ett jam men det är helt tyst! ibland kommer det ett litet stön på slutet men det är det ända. Han har varit väldigt hes i veckan men nu börjar han tappa rösten helt!! Ska ringa veterinären på måndag igen. ringde tidigare i veckan, men eftersom han äter som vanligt å inte mår extremt dåligt så skulle vi avvakta. Men eftersom det inte blivit bättre så måste vi nog ringa igen. Så om någon har varit med om något liknande eller vet vad det kan vara tar jag väldigt gärna emot tips! allt för att göra min bebis bra igen!!

Så till rubriken, fotboll. På torsdag ska jag spana in Floda när de spelar match för det är nämligen så att jag å min syster ska börja spela där. Ska ut på stan å köpa fotbollsskor i veckan, strumpor har jag köpt å så ska jag kolla om jag har kvar mina benskydd eller om jag måste köpa nya. Så i höst kommer jag spela volleyboll på måndagar, fotboll tisdagar & torsdagar och sen idrott i skolan två gånger i veckan. Fullt upp dvs. Får se hur det funkar med läxor och så. Med lite motivation och vilja ska det nog gå :D och om det är något viktigt prov som man måste råplugga till antar jag att det går och hoppa någon träning någon gång så det ska nog funka bra :) Får väl hoppas det är kul att börja spela fotboll igen efter 5års uppehåll ;P
   Så denna soffpotatis kommer nog få lite bättre kondis i häst får man väl hoppas på. Sen utöver träningarna kommer jag nog lira lite basket, tennis och fotboll på fritiden också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0