HAHAHAHAHA

HAHAHAHAHA fixade in alla gamla goa filmen på ett USB-minne nu å den här måste bara visas upp xP Lite väl lång film och kvaliten är ju inte den bästa... snarare den sämsta :P Men jag har inte den andra versionen av "Fredrik Reinfeld the sewdish president is being robbed on his cellphone" Den här första delen är döpt till Fredrik Reinfeld OMG Remix eftersom jag på min superseriösa engelska en flummig natt säger OMG... ja.. jag vet inte hur många gånger under typ 4minuter :P Den andra delen är det min kompis som pratar och jag deltar i själva filmen istället :P Vad kan vi kalla del två... "Oh, she ugly she is" tycker jag är ett fantastisk namn till den andra filmen :p Bara dom som var med förstår varför ;)

Här är den überseriösa filmen med den übergrymma kvalitén xP (Det är för flummiga filmer som detta jag köpt en kamera som kan filma i HD ;) )



Karaktärer: Fredrik Reinfeldt (The Swedish President) å ja jag vet att stadsminister inte heter president på engelska :P
Rånare som tar Reinfeldts mobil
Civilmänniska som "råkar" filma det hela och pratar engelska med en väldigt stark brytning.. Lite skumt att brytningen ändras lite då å då bara :P Ibland låter det lite indiskt å i bland lite brittiskt å ibland låter det bara helt fel (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0