Hårveckan

Har nu framställt resultatet av "hårveckan" sa ju att jag skulle ta bilder på mitt hår varje morgon i en vecka å sedan jämföra, well here it is!



tycker min högra sida varierar med än min vänstra xD haha kul att veta ;) Men tyckte det var en rolig idé att se själv hur ens hår kan ändras på en vecka. Man kan ju inte jämföra det på annat sätt en detta :) så vad tycks? ser ma nlikadan ut varenda dag eller? :P Sen aksnke jag inte gjorde några drastiskta ändringar den veckan, de stora skillnaderna var, platta/ inte platta och hårvax/mousse/hårspray helt enkelt vilka kemikalier jag hade i håret :P å älskar å shoppa hårprodukter ;D duschar varje morgon så det gjorde ingen skillnad iaf xP Kanske om man lufttorka/handdukstorka/fönade håret torrt? har ingen aning eftersom jag inte precis kommer ihag att ah den dagen gjorde jag si å så med håret xP

Nej men vad trevligt detta inlägg handlade inte om mina katter (shocking) det handlade i stället om hår... vilken förbättring xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0