Rakt hår i Stockholm

Nu är man hemma från det extremt kulturella Stockholmsresan!! Ni ska bara veta hur mycket jag vet om stockholm nu :o JAg har gått på guidad tur i riksdagshuset, gått på medeltidsmuseet och tagit en guidad båttur runt kungsholmen :P fast sen har jag ju gjort saker som är lite mer likt mig också, t.ex. ätit massa glass XD åt så mycket att jag fick ont i magen idag :P har alltså käkat kulglass i stockholm två dagar i rad ;) å så har jag blundat igenom farsta gallerian eftersom jag måste hålla hårt i pengarna nu när jag ska köpa en mobil! Men vi får se hur det går imorgon för då ska jag nämligen till Marieberg för tredje gången på en månad eller nått xD å några luvtröjor skulle ju inte vara helt fel.... Svårty det där :P Men drar som ni vet först till IKEA imorgon :P

Min mobil ha damp! den går typ inte å ladda! Man måste pilla å pyssla och vakta den om den ska ladda mycket :P Så ett tips till alla er som har mitt nummer: smsa med mig nu innan den dör :O ska dra å kolla på mobiler snarast möjligt! Bara det att jag inte har en aning om vad jag vill ha för någon xD så måste typ dra å snacka med någon kunnig :P Har 3000kr just nu sen kasnke jag spenderar lite imorgon... vilket vi inte får hoppas på xD men så kan man ju låna lite också ;D oh just det! måste ha minneskort till min kamera och ett fodral till den. hmm.. mycket man behöver här i livet ;P

  Tyckte den här lilla träbåten såg lite lustig ut bland alla motorbåtar :p Men sen när vi körde runt kungsholmen så var det hundratals träbåtar på ett ställe och sen dess var inte den här båten lika speciell längre xD Såg två luftballonger från den lägenhet jag sov i också :) Där har ni en bild på en av dom :P

Det är mina två foton från Stockholm XD hahaha :P Tog några på mig själv för jag tyckte det var lite kul bild till ett citat av mamma xD
Köpte en hårfön för ett tag sedan å då fick jag en platttång på köpet och då skrattade hon å sa att jag fick ge bort den till någon XD Det kan vara för att mitt hår är superrakt 24/7 och det finns inget som kan göra det krulligt XD


haha det här är mitt hår när jag t.om. sovit innan och eftersom jag vrider och vänder på mig massor i sömnen tycker man det borde fluffa till sig lite eller nått :P Men nej det är spikrakt!! som rakas är det om jag låter det lufttorka efter jag duschat å inte har i något xD bara så ni vet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0