The inlägg of the day

Sitter här i våran nya datastol från IKEA som jag satte ihop idag! duktigt vah :D Har även varit så tekniskt så jag har lagat våran skrivare som inte ville trycka i svart (Y) ;D Så har jag varit duktig och dammsugit och svabbat hela övervåningen! Det är inte alla dagar det ;) Har även varit å spelat fotboll idag. Men vad den matchen belv behöver vi inte nämna ;) Har dock inte hunnit med och göra något på historialäxan... så det får bli morgondagens uppdrag! Har heller inte beställit mobil än.. gör antingen det nu ikväll eller imorn :) Längtar! Första gången i mitt liv jag köper en ny mobil utan att den jag hade innan gick sönder :o xD + att den mobilen jag har nu har hållit sen januari 2008 så den är hela 1,5 år!! Helt otroligt eller hur :o JAg har blivit sååå duktig på att hålla mobiler hela ;)

Stolen:


Skola imorgon... å måndagar som ärlängsta dagen :/ aja skönt ändå för då har man den överstökad sen! Fotbollsmatch på tisdag mot Flen och måndagen efter imorgon börjar volleyboll träningarna också (Y) Vad hurtig man har blivit den senaste tiden :o orkade t.o.m. spela 90minuter idag. Fick dock lite kramp i baksidalår och skoskav på ena foten + att jag blev lika hungrig som förra matchen xD men smart som man är visste man att det skulle bli så å hade med sig en macka ;) Just det, sved i nacken på mig på matchen för sally hade gett mig färska rivsår där som det komm massa svett i (Y)

Har lite nya kattbilder från helgen men orkar inte ladda upp dom. Men måste ladda upp en stor bil på den här!!!



SER NI SPÖKET TILL VÄNSTER I TVN?!?!?!?!??!
Jag som var coollugn med att sova ensam här uppe i natt... men nu vet jag inte :o

fast nu äre ju så att det finns en chans att det där spöket kan vara en spegelbild av pappa.... ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du hängde med på matchen i alla fall. Och det är inte alla som orkar 90 min. Jag har jogat i dag och det kändes bra i låren... Sa nog spela i morgon. Fast jag har et möte på banken kl 17.00 så jag hinner nog inte till samlingen.

2010-08-30 @ 13:09:56
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0