Bilder

Skulle egentligen pluggat massa, men när jag satte igång så kom syrran å rätt som det var skulle vi äta, och jag hade sagt att jag skulle skotta garagetaket efter maten. Så nu har jag gjort det. Skottade först ungefär en fjärdedel och kunde inte motstå frestelsen av att hoppa ner i snö högen :P Gick dock inte så jättebra eftersom snön var "tunn och mjuk" eller vad man ska säga så jag tjoffa rättigenom högen och landade med fötterna i marken, med snö upp till magen :P Som tur var så dämpade nog högen med snö farten, så jag gjorde inte illa mig ett dugg :D Men hade kunnat gått riktigt illa xP Sen var ju svårigheten att ta sig ur från snöhögen xD Fick göra en bakåtkullerbytta :p Men nu är iaf snöhögen tillräckligt stor för att göra en hoppfilm ;) Vet dock inte när jag ska ha tid med det eftersom det skulle behöva ljust ute då, så det får blir på lördag eller söndag isf, för har planer hela veckan nu. Å sen drar jag till Stockholm på måndag :D

Här kommer lite bilder på ett monster under sängen, monstret som brukar sova i sängen och snöhögen som blev efter skottningen :)



Hahahahah årets sliskigaste bild på mig där iaf!! xD På tal om sängar, så hade jag tänkt å köpa en nice 120 säng från Jysk, men tydligen så tillät inte mamma det, så nu ska jag få hennes säng som min syster köpte för några år sedan. Den är 120 precis som jag vill ha det och eftersom jag nu inte behöver spendera några lappar så antar jag att det är helt okej. Men sängen på jysk var ju så sköööön ^^ Aja får väl bli när jag flyttar hemifrån :P Hmm... Imorgons ska jag föröska ta mig upp så jag å syrran kan gå på stan vid 11 tiden.. får se hur det går :P Ikväll blir det Narnia med moster, men innan dess borde jag nog ta å plugga lite historia, har inte skrivet en bokstav på uppsatsen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0