Filmkväll & Spökbacken

Har varit hos syrran och käkat och kollat på New Moon och Eclipse, måste säga att man är skapligt slut efter det! Känner för att sova lite.. Tycker det e lite för mycket snack i dessa filmer, det händer inte speciellt mycket. Man skulle kunnat gjort en film istället för fyra... Imorgon smäller det! Inte bara ny år utan min första tur på skidor i nerförsbacke, spökbacken here I come!! Och snälla, säg inte "break a leg", för jag fruktar att det kommer hända xD Näh jag ska berätta för er hur första åket kommer gå till om jag känner mig själv rätt (Har ju faktiskt testat snowboard) Jag kommer åka störtlopp till slutet av backen då jag kommer sätta mig ner med flit för att stanna. End of Story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0