Look-A-Like

Här kommer de 11 Look alike bilderna jag så vackert gjort i paint. Kommentararer till bilderna kan läsas nedan.



1. Har alltid tyckt att Jay Smith påminner lite om Foppa Forsberg. Tycker jay ser lite ut som en hockeyspelare, speciellt när han hade den där svart gula tröjan som på minde om bostons lagtröjor :p
2. När vi satt och spela kort förut så så pappa att jag var lik Marcus Astvald som är en fotbollsspelare i ÖSK.
3. Hahaha helt sjukt att jag kommer ihåg detta som är helt random: När vi gick på lågstadiet skulle vi säga någon kändis som man tyckte man var lik, å jag sa Kajsa Bergqvist för jag kom inte på nått bättre :P Å så sa Rebecca samma sak å vi e ju inte så jätte lika :P
4. Sen kommer Marie Picasso och Eva Röse som jag tycker är sjukt lika! Ser knapp skillnad på dom förutom att Röse är lite mer vältränad :P Vet inte om denna bilden gjorde dom rättvisa men ni får väl kolla runt lite själva :P
5. Sen kommer dom där i bonde söker fru, Jonas tjejer. Han röstade som tur var ut en av dom häromdagen så man slipper bli så förvirrad hela tiden xP Om de skulle ha samma frisyr skulle jag bli galen xP
6. Syrran kommenterade ju på förra bilden att folk tidigare sagt att hon är lik Josefin Craford och Victoria Beckham. Nå? Tycker btw Josefin var mycket finare i det håret på bilden än det orangea jag såg henne i sist..
7. Kom på dessa (Eva Longoria och Cheryl Cole) när jag höll på med de andra bilderna. Ser helt klart skillnad på dom eftersom Desperate Housewifes är mit nuvarande favorit program och jag har varit smått beroende av Girls Aloud, så jag skulle kunna känna igen dom vart som hellst ;P Men de e lite lika^^
8. Har funderat på om Rasmus och Sally var lika som små.. Här kommer bilder på detta
9. Pappa och Martin Beck/Peter Haber. Klockrent! Hade tyvärr ingen bättre bil på pappa :P
10. Tog lite bilder från google bara så det skulle bli tio ^^ Jag tycker säkert fler personer är lika varandra men kom inte på några fler just nu :P

Så då är frågan? Vem är jag likast? Johan Palm, Kajsa Bergqvist eller Marcus Astvald? Denna fråga vill jag ha svar på för skojs skull. Tänker sätta upp frågan på Fejjan och BDB också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0