Look-A-Like

Måste säga att det är väldigt kul att hitta sätta ihop bilder på folk jag tycker e lika ^^ hittills har jag kommit upp i 6st. Men vill ha några till för att samlingen ska kännas komplett ;P Har bl.a. Jay Smith på en av bilderna eftersom jag sedan "länge" tyckt att han påminner om en viss person :P

Jag själv har ju haft en lookalike/look alike/look a like/ look-a-like (finns lite olika sätt att skriva det på :P) men har inte hört att jag e lik denna människa på länge nu, vilket känns skönt :P Hahaha^^ Men har ju några bilder från när jag försökte immentera några Johan Palm för att se om det fanns någon likhet och det tyckte lite mer än hälften av de som röstade. Det var typ 56% ja å 44% nej eller nått :p kommer inte ihåg riktigt.
Här e bilderna för e som glömt:


Å här kommer några bilder att jämföra då från nu. DAGENS LÄSAR FRÅGA: ÄR JAG FORTFARANDE LIK JOHAN PALM? ELLER HAR JAG ENS NÅGONSIN VARIT DET?!

Fast i och för sig var det bara ett år sedan de Johan Palm bilderna togs så det kan väl inte ha hänt så mycket? :P Har lite kortare hår nu än då bara :P den första bilden är från Februari å år å sedan är det bilder från Mars, Oktober, November och December i kronologisk ordning :)

Kommentarer
Postat av: Linda

För några år sedan sa mina kompisar att jag såg ut som josecraford och viktoria beckham

2010-12-03 @ 11:32:09
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0