Nu ni!!

Här kommer lite bilder från December på kissarna å så still bilder på en vääääldigt lyckad film xP De första är tagna från mitt fönster och sen zoomade jag in på råttjägaren :P Gissar på att Amanda inte hittar han i snön på den första bilden XP




Å här är stillbilderna från filmen xP



Om ni inte fattar så skulle jag ta en så kallad egobild å på stillbild nummer 2 så inser jag att min kamera är inställd på att filma å så är jag ju så mogen så jag sätter igångå å gör så mågna fula grimaser jag kan xD Detta var dock inte första gången detta händer och säkert inte sista :P Har fler grimaser på lager ;) Får be om ursäkt för  att bild 4 blev lite fail eftersom jag bara körde print screen när jag hade filmen uppe i quicktime playern på datorn xP

Här är bilder från samma dag på morgen... å sen hur håret såg ut på kvällen xD Liiite skillnad kanske :P Det var alltså på kvällen det råkade bli en film istället för en bild xD Men efter den lilla insidentet togs det iaf en bild :P
 

Detta var faktiskt de senaste egobilderna på mig å dessa tog 1 December så tog två nya idag.. Eeeh.. För er som inte ser så gör jag en efterbliven min på den sista här nedan, därför ser munnen så konstig ut xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0