Ny år

Tack för att ni kollade på det förra klippet jag la upp :) Nu när det målet är avklarat så har jag satt upp ett nytt, nämligen att alla ska tycka att jag e liiiite snyggare Hahahhah XD Nja venne om det går för alla tycker väl redan att jag är snyggast ;) Här kommer lite så kallade egobilder från alla månader (utom Juli då det inte togs en enda) år 2010. Måste dock varna att det är några få som inte riktigt är egobilder å några oseriösa, men vissa månader var jag tvungen att fylla ut med några bilder fol tagit lite här o var på mig :P Men här är videon iaf. Har satt dit lite musiksnuttar från lite olika egoboost låtar xD Just denna video redigerade jag i Pinnacle Studio 12, men tror jag ska köpa Pinnacle 14 nån gång i vår :) Har fått nog att köra runt på massa trial versioner.

Hope you'll enjoy ;)


Denna video är en ny års special å är därför bara tillgänglig till och med vecka ett! Så nu får ni titta å njuta hur mycket ni vill på jullovet å försöka memorisera min skönehet från 2010, för snart kommer jag med 2011s look ;D

Kommentarer
Postat av: Blog of the Year

Hej, din blogg är nu godkänd och går att rösta på i Blog of the Year på Facebook!

2010-12-26 @ 12:13:04
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0