Videoklipp

Brukar sätta upp lite små mål för min youtube kanal och del mål för videoklippen. Har nu nått målet med över totalt 1500 visningar. Men nu äre så att dett klipp har 97 visningar, så tänkte finjustera siffran lite å försöka komma upp i 100. Så här är klippet från i November, där jag Cornelia och Fredrik dricker små äckliga röror :P Å missa inte de roliga ljuden i slutet ^^



Nu ska jag återgår till något liiiiiiiite tråkigare, skriva Samhällskunskap uppsats! Roligt! Känner mig lite stressad över att ha två uppsatser att göra klar på lovet, så tänkte försöka bli klar med den första i helgen, det är helgens mål :P Hade bestämte mig för att bara ta det lugt de första lediga dagarna, å det har jag gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0