Ny kamera, nytt rum

Kameran har anlänt! Ska hämta ut den imorgon då jag troligtvis kommer hämta ut ett massa kläder också (Y)
Skulle inte handla något i Karlstad/Örebro... men nu har man ännu mindre av lönen kvar xD Den där nya mobilen får nog vänta ett tag till ;P

Tälta i helgen å Stockholm nästa vecka (Y)

Längtar verkligen till mitt nya rum! (dubbelt så stort som det jag har nu, alltså gigantiskt :D) Behöver verkligen större förvarings utrymme!! och så får jag en stooor spegel :D sbehöver verkligen en stor fet hylla där till alla hårprodukter :O så blire skönt med mer förvarings utrymme till alla kläder!!! Och those were the days när man bara hade en keps å kunde ha den på sin lilla hylla i hallen bland vantar å sånt men näääh nu måste jag ha något större å ha sånt på med XD ska bli så niiiiiiiiice :D
     Så fåre plats massa personer att sova där :O hahahhah nu kom jag på att jag hade nån övernattningsfest när jag var liten å då var vi runt 10 små människor som sov i det rummet! så rätt stort är det ;) Ska mäta hur många kvadrat det är när bror min flyttat å vi plockar ut hans grejer å in med mitt ;D



Här är min kamera förresten och här är mina krav som ledde fram till just denna:
- ville ha en liten så man bara kunde köra ner den i fickan (allstå en digital-/kompaktkamera å inte en system ;P)
- bra zoom
- man ska kunna filma rätt bra med den
- kunna zooma medan man filmar
- ett pris runt 2000kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0