Feel free to sing along! I know you want to ;)






Jag följer ljudet av hjärtats röst Jag följer nå't inom mig För varje slag som mitt hjärta slår Så dras jag närmare dig I dina ögon ser jag en ny värld Och jag vill alltid vara där Du finns i varje andetag Finns bara vi, vi två, du och jag Samba sambero Samba samberio Mitt hjärta dansar Av kärleken i mitt blod Samba sambero Samba samberio En dans för kärlek Min egen samberio I mina drömmar så är allting Ja, där är allting så här Där har jag allt som jag har just nu Där kan jag va den jag är I dina ögon ser jag alla svar Där vill jag alltid stanna kvar I varje andetag finns du Finns bara vi, vi två, jag och du Samba sambero Samba samberio Mitt hjärta dansar Av kärleken i mitt blod Samba sambero Samba samberio En dans för kärlek Min egen samberio Hjärtat slår här inom mig Jag är fast, fast för dig Du gör mig varm Du gör mig het Det är en dröm En sång, en evighet Samba sambero Samba samberio Mitt hjärta dansar Av kärleken i mitt blod Samba sambero Samba samberio En dans för kärlek Samba samberio

Kommentarer
Postat av: cornelia

jasså.Det är din bästa låt;=

2010-10-20 @ 15:53:05
URL: http://http://ivarcorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0