Gårdagens idol



Har lite bråttom så skriver bara lite om idol medan det är aktuellt senare i dag kommer omdömen av godis, chips å kakor (Y)

Jay - bra, tycker han påminner lite om peter forsberg... jay ser ut som en hockeyspelare

Andreas - tråkig, stör mig enormt på honom! Tycker han har synits överdrivit mycket i media också :P

Linda - Bra å roligt låtval, kanske lite väl mycket grimaser bara... Men hellre galna Linda en bubbly linda, hatade när hon sjöng den låten, det var så fel. Förvånad att hon hängde lös dock..

Daniel - Bra. Tycker han har grym röstteknik men han börjar bli lite tråkig, skulle vara kul om han kunde sjunga någon anna musikstil någon gång.

Elin - Hon är nog den i idol som njuter av detta mest, hon älskar verkligen det hon gör å det gör jag med. dock tyckte jag det var fel låtval! Tråkigt att lyssna på. Och så måste kvinnan sluta klä sig som en tant!! Kan inte fatta att hon är yngre än mig :o Hon känns lite mognare xD

Olle - Jorå, lika bra som vanligt. Men inget kommer slå hans första auditon!

Linnea - Vet inte om jag hatar eller älskar kvinnan... Gillar hennes kroppsspråk på scen å att hon vågar ta för sig å vara annorlunda! Men gillar INTE hennes "gurgeltoner" som jag kallar dom :P

Sassa - Synd att hon åkte men ärligt talat fattade man att hons kulle bli en av de första som rök.. hon e bra men konkurensen är för hård! Trodde hon skulle sitta löst med Geir eller Weise. Men jag gillar Sassa :)

Geir - Aldrig gillat den låten!! Geir är väl rätt bra men även han når inte upp till top 5 i gruppen. Han e lite för tråkigt å jag tyckte han sjöng lite falskt igår..

Alice - Gillade henne - ogillade henne - börjar gilla henne igen xP Älskar låtvalet för den låten äger å Sheryl crow är bra å har många bra låtar! Skönt att hon hade lite skönare stil än förra gången då även hon klädde ut sig till tant. Hennes sång... På vissa ställen är den awesome å på vissa är det bra löjligt

Minnah - Sist men inte mins minnah... Å Bagge, hon har gulliga tänder!  Minnah som brunett... duger men måste nog hålla med laila om att hon passade bättre i blont. Minnah är än av mina favoriter men i dag tyckte jag att de var lite platt å tråkigt. Känns som en tant låt.. Äskade dock när hon sjöng dixie chicks :D Det är nog ett av de bästa framträdanden i idol 2010 enligt mig!

Känner mig som värsta idol nörden nu xD Men hade faktiskt tänkt å skriva lika långt om andra saker men det får bli senare idag! Känns som hela sverige ändå har lite koll på idol så tänkte dela med mig av mina åsikter bara :) Får se om detta blir en trend eller om det bara var en tillfällighet :) Kommentera gärna om ni håller med mig ellero m ni tycker mina åsikter är helt åt helvete! :P

Nu ska jag gå å käka vitlöksbröd :D MMMMMUMS!!! Blir även Marängswiss å massa godis idag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0