Malin 7 år

LÄS INNAN NI TITTAR!

Här är filmen från när jag är liten! Men SHIT MAJ-BRITT vad suddig den blev när man konverterade den från .veg (sony vegas) till .MPEG fil :/ Aja men man ser väl att det är jag ändå antar jag :P Men skulle vara roligare om kvalitén inte blev så dålig på Youtube :/ Å så är det jätte långte med svart i slutet av filmen! Står att filmen är ca. 15 minuter när den egentligen bara är runt 5 :P Som ni ser har jag bara klippt lite roliga klipp på mig från än längre film utan att redigera särskilt mkt. Men kanske gör lite andra versioner av filmen med effekter å stuff (Y) OBS. ljudet suger i början men blir lite bättre efter ca en minut :P

Aja här den! Titta och KOMMENTERA!!!!!!!! Så jag vet om jag var normal som liten...eller inte ;P



Synd att det blev så suddigt i brusigt :/ Ser inte mina underbara ansiktsutryck lika bra då :(

Watch and Enjoy! and don't forget to suscribe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.

2010-10-07 @ 14:45:06
URL: http://ivarcorne.blogg.se/?tmp=07143406

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0