Sjuk :(


<3 :)

Är helt genom förskyld och har feber :( Fuck jag som har redovisning imorgon!! Vill verkligen gå till skolan å få den överstökad men det är nog inte så troligt att jag orkar med det imorgon :( antar att man får redovisa på onsdag istället isf. Skit :/ Så har man inga pengar på mobilen heller... It sucks big time! Men överlever.. Brorsan lanar ju så man har datorn helt för sig själv :) Förutom pappa dårå men han e inte hemma just nu.

Har iaf hunnit läsa massor i engelska boken nu när man varit sjuk och lite i svenska boken med :) Har även skrivit lite om historian på datorn å läst lite fler texter om Darfur. Men att plugga tiill samhällsprovet går riktigt trögt just nu.. Har hunnit läst igenom å skrivit lite anteckningar på 10sidor av 40 eller vad det är... Och idag känner jag att jag inte kommer orka göra så mycket :/ Ä helt sten död! Gick upp vid sex å hämta nässprayen å sen gick å la mig igen. Gick upp vid elva sen så har iaf fått sovit lite för jag gick å la mig rätt tidigt igår! Men antar att jag hinner läsa lite sam imorgon om jag inte pallrar mig ivög till skolan.

Såhär ser skolschemat ut om jag inte går till skolan imorgon:
Tisdag: Samhällsprov - vilket jag bara pluggat lite till än så länge
Onsdag: Redovisning/Seminarium - Usch på det!
Torsdag: Tyska läxförhör - som jag kommer missa hälften av anteckningarna till..
Fredag: Geografiprov - Som känns väldigt långt i från just nu för att det ä massa annat man ska göra.

Har två böcker som jag inte vet när dom ska vara utlästa med. Men har typ bara 40-50 sidor kvar i varje så de e lunch :)

Over and out - nu ska jag gå å snyta mig å sen ligga i soffan å spela spel på mobilen (Y) Det är ungefär vad man orkar med just nu.. Börjar bli riktigt grym på hjärter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0