The inlägg of the day

Har ju lovat att hålla bloggen rätt så uppdaterad nu när jag sitter i karaktän... Kan inte lämna huset å har inga pengar på mobilen.. känns lite osocialt :P Så för alla er som behöver en daglig dos av Malin så kommer det lite bilder från mobilen till er :)
 Här ligger jag med den enormt tråkiga svenska boken som vi tvingas läsa och Sally snuttar på mitt öra.. Tur att den bara består av 3 kapitel!! Själv har man lyckats tagit sig igenom 2 av 3! Å för er som ville veta så läste jag ut engelska boken igår kväll! Jippie!

Lite bilder från torsdagens samhällskunskap lektion kommer nu. Jag och Löthe ritade Pikachu's utvecklingsstörda bror som heter Samba Sambero (Samba Samberio), och JA, jag har nu kollat upp upp hur man stavar pikachu! Man kan antingen tänka sig Samba Sambero som en ballerina med två ben å en arm eller lite mer som en haj med en "svans" och två fenor, varav en är en liten lyckofena som Nemo har :P Lägger upp en bild på pikachu också så ni kan se hur lika dom är... Vi passa även på att rita Anna Book och Flash (Som från början skulle bli Harry Potter men då kom Pennifer å började kladda på honom ;P)!


Lilla Sallan-Brallan ligger å sover i vit tvätten när vi hade gäster igår.
Och den andra bilden är på allt jag bär omkring med hela dagarna nu för tiden = Nässpray, näsdukar, Läppsyl och någonting att plugga. Idag blir det endast sam å sen kanske lite historia på datorn (Y)

Kommentarer
Postat av: Linda

karantän heter det

2010-10-19 @ 16:35:35
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0