Twist and Shout!

Har sjungit på denna låt varje dag sedan onsdags! Sjöng den t.o.m. när jag övningskörde :D Kanske ska dra ut å köra med pappa för första gången idag, får se hur det blir med det. Ska bleka min systers hår idag, hon e Leja kom hit när jag stod i duschen imorse (Y)



Missade idol i Fredag för en hel kväll med flickorna i marmorbyn. Detta är filmerna vi kollade på:

HAhah det finns tydligen massa olika slags dockor och figurer man kan köpa på lilla pumpa ungen :P Hade dock sett Trick R Treat i somras så den var inte så läskigt och har även sett en film som är väldigt lik The haunting in conneticut förut i ett gammal spökande hus där de skriver på människor å stuff :P Det gick relativt bra å sova efter åt. Låg och smsade med lampan tänd sen somnade jag utav utmattning, vaknade nån timme senare släckte lampan å somnade om inom loppet av en minut (Y) Idag vaknade jag klockan 9 men gick upp vid elva (Y) Låg å vred å vände mig lite å ser fortfarande ut som en mumie för  har massa märken på huden av t-shirten å lakandet  xD Snart blire att grilla korv med pappa, linda å linus (Y) Just det kanske borde läsa lite tyska glosor :O Det får bli i kväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0