Dator

Får damp på datorn för att den jämt hänger sig när man spelar need for speed :( Får ännu mer damp på hur tråkiga uppgifter vi har å görap å temaveckan!!!

Aja nu ska jag faktiskt ta å kolla på One Tree Hill, gör det faktiskt efterskolan ibland när jag kommer i håg å när jag kommer he minnan det börjat :P Å ikväll blir det idol också såklart (Y)

Gillar att man blöder näsblod typ varje dag nuförtiden (Y) Få se hur det går med näsan på matchen mot Valla på torsdag... Det konstiga är att jag alltid böder hemma å aldrig någon annanstans (nästan aldrig iaf ;P) :o kan det vara för man går å oroar sig för det hela tiden annars men hemma tänker man inte så mycket på det?... hmm :P

Hade taggat för tacopaj idag men eftersom det inte fanns några tacochips hemma så gåre ju inte :P kan inte äta tacopaj utan tacochips :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0