Hej bloggen

Sorry att jag är seg med uppdateringar men nu när våren är här finns det ju så mycket annat trevligt att göra än att sitta vid datorn! Idag har jag t.ex. lirat fotboll på en grusplan men den var våt så efter en stund drog vi till basketplan å lira fotboll på den, målen var helt enkelt plankorna vid korgarna :) Lite knepigare lite roligare ;P Vi som gjorde detta var det vanliga gamla fotbolls gänget Corne, Fabbe, Fredda och jag :) Sen drog jag och corne hem till mig och lira buzz med mor min :) Jag vann såklart :)

Har spenderat ovanligt mycket tid i skolan idag! först satt jag kvar en extra timme för att vänta på utvecklingssamtal. Platsen för samtalet ägde rum bakom några skärmar i lärarnas arbetsrums korridor, inte bästa stället att sitta å klaga på de.. Hoppas ingen av de hörde o.O Fast jag står för det jag tycker så det gör inte så mycket så länge de inte hatar mig för det :P Det gick väl bra förutom att jag hatar 2 lärare som förstör mina betyg! Skulle bara vilja byta ut dom! vet ju att jag förtjänar bättre :/ Tråkigt att allt hänger på vilken lärare man får..

Imorgon börjar jag som vanligt 10.00 med samhällskunskap då jag skriver en uppsats om tidelag, sedan är det idrott då jag ska bowla, sen geografi där jag inte vet vad jag ska skriva om på uppsatsen så där jobbar jag med historia uppsattsen som handlar om "från dass till wc". Sen avslutar vi med engelska då vi gör en powerpoint redovisning om "major accidents" och med vi menar jag jag och Levina :) Efter skolan blir det stan med Evely för att leta presenter till Milan och hans familj (min tyska kompis som jag ska bo hos när skolans tyska elever åker dit). Eftersom vi inte har nån lunch på fredag drar jag med mig Evelyn till McDonalds (Y)

På kvällen blir det singstar med mamma, vi passar på när vi är ensamma hemma å herrarna är i Örebro. Sen blir det troligtvis Talang med Cornelia. På lördag ska jag på stan med mamma på jakt efter nya sinsgstar och buzz spel och på söndag blir det träning :) Ska nog försöka göra klart den där svenska debatt grejen med.. å skriva lite på samhällskunskaps uppsatsen som ska in på fredag nästa vecka och plugga tyska modala hjälpverb eftersom vi ska prata om det på måndagens tyska lektion. Peuwh! Låter mycket.. får se hure blir kanske skippar skrivandet på samhällskunskapsuppsatsen tills nästa vecka (Y)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag och Leja kommer i kväll också... :)

2011-04-08 @ 15:59:00
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0