The inlägg of the day

Tjofaderittan! Ska aldeles strax gå å lägga mig men tänkte slänga in ett kort inlägg först, fast det kommer kanske inte bli så kort, blir alltid längre än vad man tror. Jag har ytterligare ett vårtecken att berätta, kanske inte speciellt trevligt med ändå ett framsteg! Rasmus har haft två fästingar krypandes på sig! Så idag har jag hält lite fästingsmedel på katterna. I morse var jag och handlande med mamma och köpte den nya calzone pizzan som de gör reklam för på tv :) Ska käka en sån nån gång i veckan. Har även varit ute och övningskört dagen till ära! Och det gick bra :) Behövde inte starta om på ruta ett som jag trodde eftersom jag inte kört sen i höstas, men körsklan får vänta tills efter tysklandsresan! Blir kanske lite mer övningskörning imorgon och troligtvis träning, har fått ont i halsen nu på kvällen, pappa har influensa men får hoppas att han inte smittat mig.

Hade världens mardröm inatt! Drömde att jag var på tyska lektion XD skickade förresten in svenska debattartikeln idag :)

PAUS

Ertappade just Rasmus i Sally lilla matbur! Men när han hörde att jag var på väg smet han ut, men jag straffade han med att spruta vatten på honom. Men snart så slipper jag göra det eftersom hon snart fyller ett år å de ska börja äta samma mat :)

Dagens roligaste: Mamma sjunger stångad av en stormvind :PppPPppppPPpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0