Arla bjuder på frukost

Arla söker nu testpiloter till deras produkter. Du lämnar enkelt in en ansökan här:
http://smartsontestpilot.se/arlafrukost/bli-testpilot/
Jag har gjor det och jag rekomenderar dig till att göra det. Man får välja mellan att testa fyra olika sorters frukostar och jag garanterar att det finns något för alla. Själv har jag vart ego frukosten eftersom jag tar mig tid att verkligen äta frukost varje dag, men för dig som inte alltid har tid att sitta vid frukostbordet en kvart så finns det snabbare alternativ. Så om du vill ha gratis frukost, anmäl dig nu. Allt du behöver göra är att skicka in en simpel anmälan och sedan om du blivit en av de 2000 tespiloterna skriva vad du tyckte om produkterna, vad som kan göras bättre etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0