dag 5 på resan

På väg från Las Vegas mot Grand Canyon :)


På vägen dit stannade vi som många andra gånger vid Wallmart för att köpa mat. Vi  fick en tid vi skulle vara tillbaka vid vanen och det var samtliga förutom ledarna som kom en timme senare. Så det blev en timmes stek på en solig parkering mitt ute i öknen (Y) Det var denna biltur jag åt Big Red för fösta gången och jag åt mitt tuggummi i hela två timmar eftersom det inte tappade smaken! Vi stanna lite senare på nåt lite skumt ställe för att få sträcka på benen och gå på toa, grejen var bara den att det satt en kamera inne på toan... och vi hade stannat några timmar innan för samma behov då vi kom in i ett skapligt stort rum för att bara vara en toa där inne och båset till toan var skapligt stort, det var bara det att väggarna var jätte låga så folk som stod i kö kunde sticka in huvudet å säga hej eftersom det var så lågt... två skumma toalettbesök på samma dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0