Forts. på USA resan :)

Dagen efter Monument valley hände det inte så jätte mycket var å vandra i några gamla stenhus där det bodde folk för länge länge sedan och sen en guidad tur i nån liten håla i ett berg som man fick klättra upp till.


Inte så mkt mer bilder från den dagen. Men är säker på att vi hade kul i bilden som vanligt ^^

Aja här kommer ännu en dag i staterna. Denna dag är det Santa Fe som gäller! Där jag köpte två porslinsskålar åt mamma och moster varav en gick sönder eftersom jag glömde att jag hade de i väskan och slängde den i marken.. tre gånger (a) notera att efter varje gång så kom jag på mig själv å tänkte rackarns! men glömde bort det lika fort igen.. ^^

som vanligt åkte vi flera timmar på morgoen och stannade som alla andra gånger på en mack för att tanka, kissa och köpa nånting å smaska på. JAg försökte på dessa stopp köpa olika godis och dricka varje gång för att hinna smaka så mycket nytt som möjligt, jag köpte alltså sånt som inte finns i sverige vad jag vet.  Hersey's chokladen imponerade inte så värst och inte remmarna heller. Båda var goda men hade inte speciellt mycket karaktär. Monstern däremot var god och hade en kork som jag aldrig sett förut! Kunde inte öppna den först heller ^^ Men den var riktigt finurlig för då kunde man stänga drickan, stoppa ner i väskan å ta upp senare! Toppen :D sånna vill jag se mer av på monsters :)



Slabbigt jornötsmör!
Ledar Liz
Santa Fe
Ett bröllop kom vandrandes, inte så diskret.. alla spela å sjöng!
Jag åt anka för första gången, ingen höjdare direkt.

Sa ju att det skulle komma bilder idag ;) 1 minut i tolv dock ;) men fortfarande lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0