MacBook Pro

Första bloggen från skoldatorn, säkerligen inte den sista ;) Den verkar bra hittills och jag älskar programmet garageband ;) Det ända jag är lite skeptiskt till är safari då inte fönstrerna ligger så de syns här ovan och tog ett tag och lista ut hur man gjorde ett nytt fönster överhuvudtaget! Måste dock säga att jag älskar knapparna på bärbara datorer! Mkt skönare att skriva med än såhär utåtstickande på en stationär! Kanske tar å slänger upp nån videblogg i framtiden då bror min verkar flytta och det sitter kamera på datorn. Men det dröjer nog nån månad innan detta sker och det kommer inte bli lika fjortisparodi som det förra utan jag ska försöka hålla mig seriös och vara mig själv ;) Det jobbiga är dock att videoredigeringsprogram inte funkar på mac, tror jag iaf. har ju iMovie här men det e inte lika avancerat som mitt ;) Men duger ju ifall jag säger något olämpligt på videon som måste klippas bort ;)
Aja kollar på fångarna på fortet med mamma, har suttit å lekt med garageband sen  jag kom hem så behövde en paus! Hörs å ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0