mobilkvällsblogg

Japp nu blire en liten sån här blogg från mobilen när man ligger ner bäddad i sängen. Så kan det bli ibland om man är en sån dålig bloggar3 som jag och glömmer bort den lite smått och inte håller Sina löften! Så nu får jag be så hemsk mycket om ursäkt att det inte kommit några fler usa bilder än men jag loooooovar er några fler imorgon! Kanske kör 2 usa dagar t.o.m. för att bli av med skuldkänslorna ;) vad sägs om det? Förlåter ni mig då? (a) Aja nu ska jag försöka läsa lite i körkortsboken eftersom jag inte har börjat läsa det som ska va läst till måndagens lektion än.. men i mitt försvar var jag jätte duktig och läste lite varje dag förra veckan istället för å spara allt till slutet :) denna vecka har jag förhört mig på skyltar vilket gick strålande och även testat de här teiridistanstesten på datorn som gick förvånansvärt bra, fick strax över 50 på fordon testet och strax under på sluttestet så jag tror teorin kommer gå lätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0