Nästa dag i USA

Denna dag har jag bara bilder fårn bilen då jag och Linnea jobbade på att äta upp en klubba men vi gav upp efter den fjärde bilden, jag hade ätit ungefär en timme å sen Linnea en halvtimme. Mina läppar och min mun var typ helt döda ^^ Vet inte vad vi gjorde denna dag, gissar att det kan varit då vi åkte och käkade på IHOP (International house of pancakes) på kvällen :)


Nästa dag var San Antonio där det inte hände så mycket för min del. När de andra åkte ut och åt så stannade jag kvar på campingen för att tvätta och torktumla två maskiner tvätt (Y) samt prata i telefon, kolla datorn, ta en lång dusch och få lite extra sömn :) Spillde gott is te i tvättmaskinen... Som tur var när kläderna inte ännu var tvättade ;p


Blev inte så roliga bilder denna gång, men nästa gång då ni! då blire baseball :D

Kommentarer
Postat av: stephanie emily josefsson

åh resan verkar grymt kul, tänkte boka språkresa coast to coast men vet inte än men skulle varit härligt :)

2012-03-16 @ 18:12:04
URL: http://emilyjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0