Ni får ursäkta..

Jag känner mig kass och urusel på att uppdatera och vet att jag är det också! Men blir säkert bättre när skolan kommer igång och man söker anledningar att inte behöva plugga ;) Nu när det e lov gör man ju så mycket annat kul så jag inte har så mycket tid för mina anonyma beundrare ;) Aja körskolan imorgon då! Bara för å testa och sitta vid datorerna fast man inte pluggat och vet att man inte kommer klara nån plupp utan man gör det bara för å testa lixom. Aja nu ska jag nog dra mig till kojs för att försökte vakna i lagom tid imorgon. Sätter väl klockan ikväll igen, hade klockan på 10 imorse å det var rätt nice å gå fyra timmar till på dygnet ;) Så så fåre bli ;)

Dagens tips (för er som e lika gamla som mig eller yngre): Ta vara på lovet medan det fortfarande är här, dvs chilla för faaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0