Ska sluta räkna dagar eftersom jag säkert kommer göra fel nån gång, men nästa dag på resan ;D

Nästa dag blev det en galen(därav lite snea bilder ibland) Jeeptur ute i monumentvalley där man fick halva priset på en cola + en komplimang på sin t-shirt :)

På nån av de där stenarna hade typ bon jovi eller nån spelat in en musikvideo (Y)


Gulliga hundar kom men vågade inte klappa dem ifall man fick rabies eller nått, men det ar svårt å hålla emot närom var så söta och den lilla la sig lite på min sko precis innan jag skulle gå :)  Innan gruppbilderna (två av de tre grupperna) så ere en bild på något som ska se ut som en indianpojle och en kanin som ligger å vilar i hans käke. Sen på kvällen köpte jag ny pringles smak som jag trodde skulle vara skit god för att det e american cheddar i de super goda cheese twisters, men icke sa nicke de var inte så gott. Den där pyttelilla drickan var dock super god! jordgubb och kiwi :D den andra var en B-version av sprite.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0