The inlägg of the day

Idag gick jag för en gångs skull upp tidigt, vid elva ungefär. Så äter jag frulle och tar en bad, sen känner jag mig lite pömsig och lägger mig på sängen, tror ni inte jag somnar fullt påklädd mitt på sängen utan täcke å shit och sover i två timmar så jag går upp vid två som vanligt ^^ Nu skare iaf bli pannkakor :D  sen ska man till coop nära för lite chirre/chäps och läsk så blir man upphämtad där för att dra ner till stadsparken å köpa pizza och så har man med sig allt det där i bilen å åker å badar :D awesoooome!! MEn säger inte vart vi ska bada eftersom jag hoppas på att vi blir ensamna ^^ Inte världens största ställe men de e mysigt :) LAgade btw bikinin nyss för den paja lite i tvättmaskinen :( Men nu eren som ny igen :)

Å glöm inte att kolla på ekorrklippet längre ner på sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0