The inlägg of the day

Sorry sorry sorry återigen för jag aldrig skriver något, men i helgen har jag ju faktiskt varit i Stockholm och träffat massa gött folk :D Så trevligt å få träffa de igen :D Var dock inte alla, men et träffar man i Göteborg i oktober :) I lördags bowlade vi och sedan var vi på Ung08 och ni som itne vet var det är får googla, såg iadf massa olika svenska artister + chris medina, venne om det var nån mer som inte var svenne, svårt att komma ihåg alla :P Igår så spelade jag fotboll på värmbol med Fabbe, Fredda och Corne, super skoj! Borde göras oftare :) Så sov jag å fredde i cornes soffa så jag har sovit borta 3 nätter irad så har varit helt slutkörd idag! + att jag har träningsverk i benen sen fotbollen speciellt ljumskarna, typisk fotbollssmärta och så lite blåmärken osv.. ;P Så har jag haft träningsverk i armarna sen i söndag av a dra runt på min väska tror jag xD

Aja var på körskolan idag, sista teorilektionen :D Första körlektionen imorgon dock... lite smått nervös sådär! Hade tänkt å gå ner till körskolan iaf nästa vecka å få en eller två gröna pluppar på teorin :) Höll ju nästan på å få det förra gången dock :P Sen imrogon kväll är det informationsmöte om datorerna i skolan och sen på onsdag börjar skolan. skumt skumt. Får berätta allt om körlektionen imorgon :) Nu tänkte jag faktiskt titta på gäster med gester på tv4 play för å se om det e värt å kolla på nästa lördag eller ej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0