The inlägg of the day

Har kört bil till Valla för första gången idag och även kört upp på garage uppfarten för första gången :) Så dt har alltså blivit nya erfarenheter redan såhär på senmorgonen;) Har varit i Cornelias sommarstuga över helgen och det har varit absolut underbart :) Badade typ det första vi gjorde sen på kvällen/natten och sen på lördagseftermiddagen :) Såg en orm som jag misstänker vara en kopparödla och fick en fjäril på axeln ^^ I natt har jag sovit hos corne och skypat "lite" med elin och amanda :P Så hittade vi ett lite småkul online spel på internet Isketch :) Kul om det är svenskar inne iaf ^^ Å kul för att man kan fuska om man är flera ;) Ikväll ska jag kolla lite på datorn och läsa tilte i körkortsboken tror jag, mitt mål är ju att få 3 gröna pluppar denna vecka på teorin :) Fas A, B & C :) Sen på kvällen kanske man hittar på nått med cornelia och fredrik? kanske ut å glider på väster som vanligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0