The inlägg of the day

Tro mig idag har vi faktiskt arbetat! eller ah svarat på några filosofi frågor och haft heta diskussioner på samhällskunskapen, eller inte så värst ändå kommer bli mycket värre inom en snar framtid... Och och och har fått våran första läxa!! I engelska C. Vi ska skriva en review av en bok eller film på 220-260 ord och den kommer inte räknas in i betyget utan hon vill bara kolla hur duktiga vi är bla bla bla bla bla. Har käkat mcdonald's frukost och lunch för första gången i mitt liv... känner att detta kommer bli tjockis året då vi inte längre har idrott  i skolan.. längtar dock till att volleybollen ska sätta igång :) Å då är det jag som skjutsar mamma till valla och inte tvärtom ;) Längtar även lite smått tills nästa körlektion, känns som det var en månad sedan jag var på min första! men det har bara gått en vecka :O tror jag ska boka de lite tätare i framtiden. Fast det kanske inte är möjligt när skolan sätter igång på allvar.. vi får se. Ska nog sätta mig vid en dator där inne efter onsdagenslektion :) Aja nu ska jag kolla lite närmare på engelska läxan vi hörs!
PS. Tack för skjutsen till å från skola noch två rundor i mcdriven elin svensson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0