The inlägg of theday

Andra dagen i skolan idag, känns dock inte som det. känns som sommarlovet aldrig existerat. Vet inte riktigt vad jag känner om mitt schema, bättre kan det ju alltid bli men e väl rätt okej, känns som mna har lite större tolerans nu när man har en distansdag så det väger upp rätt mycket så man kan inte vara så grining. Men sluta kvart i fyra en fredag vill väl ingen göra...
Känns även som vi inte har lika mkt ämnen som förut. Det vi läser i trean är: engelska, svenska, matte, bild, religion, samhällskunskap, filosofi och psykologi. Tror det var allt. Men läser dubbelt upp av engelska, svenska och matte. och religon okså på sätt och vis. För tillfället sitter jag å tittar på ballar av stål i nya datorn. Chill å leta upp nått program man inte sett på någon av tv kanalernas play kanal. Men nu ska jag tydligen diska... yey.. not! efter det tänkte jag läsa det jag inte hann till sista teorilektion (körkort) och sedan göra ett eller två distanstester här på datorn. just det får inte glöma å ladda hem google chrome för jag tror jag trivs bättre med det än safar i och mozilla firefox. Aja nu blir det spotify på och diskborsten fram!! Imorgon blir det lekdag med tvårna och treorna från samsam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0