USA

Ska försöka vara duktig och lägga upp Houston bilderna innan maten ;) Fett tråkigt att ladda upp bilder på bloggen eftersom man fortfarande bara kan laddau pp en i taget!! Fattar inte blogg.se hur jävla dumt det är! Blir alltid lika irriterad!!

Aja här kommer bilderna från Baseballen.

Chipsen var de första sourcream & onion jag sett på resan å de smakade typ ingenting och drickan smakade absolut inte som tuggumina fast ändå som tuggummi ;P Drickar var lite sötare och fruktigare :P Mackan... Å jah avskyr den mataffären xD Skulle ha en cesar sallad macka å får versionen med grönt äcklig skit runt om som jag vägrade äta utan bara åt innehållet :P Å det var inte så gott alls.. stod å vänta på den där äckel mackan i 2omin typ.. Sen blev det roligare, Baseball :D

Kan inte fatta att jag vart med om ett baseballmatch frieri, så jävla klockrent ^^ Sånt ser man ju bara på film! Lyxade till matchen med lite sockervadd och energidryck som har samma märke som lustgas till bilar ;) Var tvungen å testa! gött gött :D Å v ar tvungen å slänga in bilden på Sonia och Julia som köpt linne och finger bara till detta tillfälle, mycket varckra ;D Å Evelyn om du läser detta så är bilden innan tagen till dig :P

Kommentarer
Postat av: Evelyn

åh malin söt du är!! :D hur kunde jag missa bilden? AW, bäst är du! <3

2011-09-03 @ 01:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0