Juklappar

Bara två julklappar kvar att slå in, å de kommer nån gång nu i veckan. Jag tror jag längtar mer till katternas julklapp än katterna själva :P De ska få en "microcar" En mini radiostyrd bil :P Lång som ett pekfinger typ :) Iaf mitt :P Få se om de blir rädda för den, troligtvis. Säkert syrrans rottweiler med.. hon e rädd för det mesta som kommer emot henne :P Den som har störst chans still å nudda den lilla bilen frivilligt är nog Sally, hon har börjat ge sin storebror lite stryk nu ibland :P Skönig ^^ Ringde å kolla om en julklapp var på G eller inte för jag inte fått fakturan än, men den skulle komma iaf :) Skönt å veta så man slipper oroa sig. Prata med en kille 3 sekunder så koppla han mig vidare till huvudkonteret! Dum dum duuuum ^^Och jag bara, Å  nej inte telefonkö igen!! Men det tog bara några sekunder så fick jag prata med en gla å trevlig tjej å allt var frid å fröjd :D Får väl be nån filma första gången jag kör den lilla bilen vid katterna, kan bli kul ;)


Hahah just det, kan avslöja att alla julklappar ligger i min Garderob för det spelar ingen roll. Vi har inga sådana klistermärken som man det står God Jul på å man skriver vem paketet är till å vem det är ifrån på :P Julklapps etiketter kallar jag de :P Vet inte vad det heter :P Men ni fatttar ^^ Så har slagit in alla paket i olika julklapps papper så jag ska komma ihåg vilket som e till vem ^^ Å ni behöver inte oroa er för att jag ska glömma vilket som var till vem, för de har ju lite olika former och vikt och jag vet ju vad alla ska få så :P Å Leja är den som får flest paket i år xD I år får faktiskt alla bara varsitt! Ibland kan nån få typ 2 lite billigare grejer eller typ nått man kan dela å slå i flera olika osv :P Men inte i år! Då får alla av ungefärligt samma värde och en grej var :) Förutom katterna som får billigast å ett å dela på :o inte alltid! FAst Lejas kanske var billigast förresten, bara att en påse med 4 stora godisar har jag slagit in i tre små paket som hon kan öppna själv och ett har hon redan fått provsmaka då jag var hundvakt dagen då jag köpte dom ^^

Då vet ni! Kul! intressant!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har såna ettiketter om du vill ha...

2011-12-20 @ 16:27:02
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0