oj oj oj

Herregud vad jag glömmer bort er! Känns nästan som att jag glömt hur man bloggar :P Vad ska man skriva lixom? :P Okej då, gör ett försök iaf.
Nu håller jag på att bli sjuk och har sjukt ont i halsen! Och ja det var meningen att använda ordet sjuk i två gånger i samma mening, men dock med olika betydelse. Antar att man hellre är sjuk nu en på julafton, fast hoppas att jag inte e sjuk alls utan atta det bara är ont i halsen. Meeen känner jag mig rätt så kommer det en dunder förskylning och feber i veckan.. Tur att alla julklappar är inhandlade! Eller ja, två måste jag väl hämta på ICA Maxi i veckan, men det är ju inte så energikrävande nu när man har körkort iaf ;D Måste dock ringa kundservice imorn och fråga om en julklapp som jag beställde för två veckor sedan och inte tycks fått nån faktura på... skumt! Men det löser sig nog :)
Har volleybollturnering i skolan på onsdag som jag tänkte medverka i, men får se hur immunförsvaret sköter sitt jobb, käkar iaf massa tabletter och shit. Har inte haft feber sen i vår tror jag så det e ju inte så konstigt att det e dags. Så kan inte precis klaga, det är sånt som händer :) Och återigen har optimisten talat ;P
Var btw ute och körde i julrushen å det var kaos att ta sig ut från ICA parkeringen men jag skötte mig fin fint i bilkaoset :) Körde hem med världens immigaste rutor för jag glömde att man kunde sätte på fönstervärme -.- Så lärde jag mig själv hur man spolade bakrutan :P Hände mkt intressant på den bilfärden, och när jag kom hem var jag nöjd med hur jag hanterat allt ååå såå kommmer jag inte upp för garageuppfarten för första gången -.- Jag som hade perfekt position :p Så det var bara att backa å ta lite mer far å så upp å hamna snett å på lite fel plats.. Aja så kan det gå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0