The inlägg of the day

Känns som jag glömmer bloggen lite. E väl för man e hemma 24/7 nu när det är projektveckor. Har en lektion imorgon, en på torsdag och två på fredag. Sooooft ;) Kollade på tre avsnitt av Ana-Ginas program idag, hade glömt att det fortfarande gick ^^ Å så är Desperate Housewives helt plötsligt slut? Säsongsuppehåll till våren e vad jag misstänker :( Alltid de som ska ha paus mitt i säsongen.. Å denna gång hade jag inte ens en aning om att det var dags så minns inte hur det slutade sist heller -.- Aja, har ju iaf top model :) Imorgon ska jag sätta in lite pengar på banken hade jag tänkt, och nej inte för att spara utan för att spendera xD Nu när min internetbank är up and running så tänkte jag pröva att shoppa genom den, bl.a. ladda mobilen på detta vis. Få se hur det går, men det ska nog inte vara några problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0