The inlägg of the day

Har nu laddat mobilen via internet banken :) Först funka det inte men sen gick det galant :) Så hoppas det fortsätter å gå så bra så slipper man gå till pressbyrån (Y) Ska kanske besetälla en å anna julklapp också? Har bara 2 personer och djuren kvar :) Igår käka jag, Corne och Fredde en Kebabfamiljepizza :) Jag åt en sjättedel medan de åt 2 :P Klen som jag e ^^ Har nu skickat i två A4 där jag jämför KRistendomen, judendomen och Islam (Y) Frågan är ju dock fortfarande vad jag ska göra på projektet... Har bara kommit på en jämförelse: Hur Maria blev gravid men JEsus och den här kvinnan jag la upp en artikel om för några månader sen, hon som säger sig blivi gravid av att tilla på 3D film... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0