The inlägg of the Day

Försöker blogga varje dag nu för å återuppta de läsare jag verkar tappat den senaste tiden, har ju varit rätt usel vill jag medge :P IDag har jag bara varit i skolan å skrivit prov gick sådär, lite sämte än förra provet, gissar att jag ligger nånstans mellan G och VG på detta, fick stabilt VG på förra.. I morse vakna jag halv 5 och mådde uselt, jätte ont i halsen å täpt. MEn nu mot kvällen så mår jag t.o.m bättre än igår, så vi får se hur deet blir med den där volleybollen imorgon, har iaf bestämt mig för att gå upp på morgonen å se hur jag känner då, fast det kan ju va som idag att jag mår sämre på morgonen. Så brukar det faktiskt alltid va när man e sjuk att det e värst på morgonen, men sen om man väl tar sig till skolan så brukar det kännas bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0