The inlägg of the day

Känns som jag är dålig på att hålla er uppdaterade på vad som försegår i mitt liv.  Men det kan ju ha att göra med att jag går sista året på sam och det är konstant sjukt mycket att göra, och så har det ju vart allt med körkort och så, men känns skönt å ha det överstökat nu :) Sååå det som händer nu är att vi har projektveckor i skolan och jag har väl fortfarande inte sten koll på vad jag ska göra riktigt :P Men ska nog börja med att läsa Richard Dawkins - Illusionen om Gud och sedan efter det hitta på några frågeställningar om ateism och skriva en uppsats/rapport. Meeeeen insåg just att den boken är typ 350 sidor eller nått så får se om jag läser alla kapitel eller väljer ut de som verkar intressantast och kringrör något ämnesområde jag känner att jag kan bygga upp en uppsats runt. Kringrör? Ibland vet jag inte om jag hittar på ord.. Men skriver det som låter bra i mitt huvud xD Å om det låter helt puckat för er får jag väl skylla på mitt vackra blonda hår ;p
Hihi så kul att busa med katterna ibland :P När man ser att en ligger och väntar bakom ett hörn så ropar man på den andra så den går förbi och ser hur den blir påhoppad ;) Ibland är man lite ond.. men då får man bara lust och high fivea den som låg och skaka rumpa bakom hörnet och säga: Det där gjorde vi bra! Och idag gick de ihop mot mig å ville ha mat :P De satt och blocka utgången från köket å stirra på mig :P Och jag var snäll å gav de vad de ville ha :)
Så har jag äntligen börjat köpa och planera julklappar :) Har bara 2 jag inte vet vad jag ska köpa till, varav en är en hund och den andra ska jag få en önskelista av på lördag så det blir nog inga problem ;P Har tre paket i Garderoben än så länge :) Katterna ska få en mini radiostyrdbil ^^ Antar att de bara kommer att va rädda för den, men hej, då får ju iaf jag leka lite ^^ Ska ändå beställla en annan julklapp till en annan person från den sidan, varav jag inte kan nämna här :P Å den kostar bara 100 spänn :P Tänkte köpa en radistyrd mus men det var väldigt svårt å hitta på svenska sajter. Hitta en för 200 spänn men då funkade inte min internetbank så kunde inte köpa den. Men om jag beställer den lilla bilen så blir det ju 100kr billigare + en mindre fraktavgift ;) Tror inte katterna bryr sig så mkt om det ser ut som en mus eller en liten bil, de kommer nog inte gilla nån av de, men värt ett försök ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0