30min sovmorgon!

30 minuter sovmorgon ger faktsikt stor utdelning! :D Man hinner t.ex. göra detta (blogga) och att ens sitta vid datorn finns det ju inte en tanka på en vanlig morgon :O Så hinner man ju lägga ner lite extra tid på håret kanske? KAn ju behövas eftersom det inte såg så bra ut igår... :P Vissa kanske kan tycka att det man borde göra på en sån här sovmorgon är att sova en halvtimme extra! Men då måste jag ju ställa om klockan både idag och imorgon.. känns lite onödigt för bara en halvtimmes extra sömn :P Å så kan det ju vara skönt att slippa stressa till bussen och så nån gång ibaln också :P

Igår gjorde jag klart upg 2 och påbörjade 3&4 på samhällskunskapen :D Vad duktig jag e!! Tänkte göra klart 3 4 5 idag och kanske mer om jag hinner. Sen har jag ju imorgon och påp fredag på mig att göra klart resten :) upg 9 e också snart klar eftersom det bara e en ordlista :P Å faktabladet var det ända jag faktsikt gjorde i skolan :P

Men nu ska jag sluta blogga och bege mig till spegeln :) Först nån bild! Har ju några på lager från i söndags :)
Tar den enda överredigerade! ^^ De andra är bara klippta förutom en som e i svartvit :P Tog lite bilder efter att ha testat lite av de nya hårprodukterna, å så klart med min nya tröja på mig :) Lanza pasten luktar schampoo och fudge dry schampoo lukar jag vet inte vad! Snuskigt iaf xD Aja här kommer en lite små spännande bild iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0