Blandade meningar - fritt ur hjärtat

Är du en av de alla som skriker "ja det är vi!" När någon frågar om vi alla är individer? Eller är du den som står där i folkmassan och viskar eller kanske till och med skriker "inte jag"?

I don't feel bad, I'm just not feeling good!

Varför tro på en gud när du kan tro på dig själv?

Varför inte tänka "jag kan klara det här" istället för "snälla gud låt mig klara det här".

It's okay to be different as long as all the others aren't

It's okay to be normal because nowadays no one really is

Du behöver inte dö för att sluta leva ditt liv

Om du funderar på om du ska göra något eller inte, tänk så här: vad har jag att förlora? Om jag inte gör det skulle jag då gå runt och undra vad som hade hänt om jag gjorde det? Du lever bara en gång (kanske) så säg ja till så mycket som möjligt medan du har chansen! Du får nya erfarenheter som du kommer bära med dig hela livet av att pröva nya grejer.

Om du gillar någon så våga berätta det! Hur ska du annars få din kärlek besvarad om personen inte har något att svara på?

Om du beundrar någon människa som du egentligen inte känner så våga berätta hur cool du tycker han/hon är! Tänk hur glad du själv skulle bli om någon kom fram till dig och bara sprutade ut en massa positiva kommentarer :)

Om du är trött klockan nio en kväll - gå och lägg dig! Unna dig själv en härlig tolv timmars sömn :)

Slösa inte med superlativen, de betyder allt mer om de används mer sällan.

Obs! Mobilinlägg! Större risk för stavfel och att ord helt byts ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0