Marieberg

Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpt i Marieberg (Y)



d:fi var det ända jag visste att jag skulle köpa för mitt var slut, lanza molding paste har jag alltid velat testat eftersom alla säger att det är så bra så nu är det upp till bevis :P Sen så ville jag ha ett torr schampoo och då var detta det första jag hittade :) Å den blåa lilla saken är spray wax, ska bli kul att testa :) Gillat att jag inte har en aning om vad nån av dessa grejer kostade förutom lanza molding paste som det var rea på = 149:- (Y) Hade ju pengar i plånboken så jag kollade inte på prislapparna utan bara körde på :) Blev totalt 587:- tror jag.

Sista butiken vi var på var en godisbutik strax utanför och där blev det:



Rollo kolorna var tyvärr inte så färska, det andra har jag inte smakat än. Doritos cool american är skit goda men har inte hittat dom här i stan på flera år! Hittade de i Danmark i somras som jag köpte å njöt av :) Å IDag blev det två påsar :)

Innan godisbutiken bad jag de stanna vid mediamarkt eftersom jag behövde soda stream smaker! Dessa blev det:
den i mitten är någon slags naturligare och "nyttigare" som e större men som ger hälften så lite läsk. Tänkte det skulle vara kul å testa. Äpple mango verkar ju vara en kul kombination också :D

Så blev det även en ziphood och ett par mjukisbyxor också :) Skulle köpt en till tröja som passade, men upptäckte tyvärr att det inte fanns några fickor på den.. ;( Kan ju inte ha en tröja utan fickor!!! Måste ut å köpa sport bh och träningsställ nån dag med (Y) MEn nu ska jag ta å sova för jag sov typ bara 3 timmar i natt..

Just det!! Köpte alla hjärtans dag present åt mamma också för att hon är så snäll :) Blev lite mörkchoklad på en liten te/choklad affär på Marieberg :) Till lunch åt jag två cheeseburgare, 2 chicken nuggets och en mellan cola på max och det första vi gjorde på Marieberg var att fika men jag mådde lite illa så jag tog lite nypressad jordgubb/röda vinbärs juice (tror jag att det var) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0