Mobilblogg?

Usch fy vad jobbigt, skrev nyss det här inlägget å så råkade jag klicka bort det... :/ Well, here we go again!!

E lite sut på min mobil för att det inte går att blogga från den.. Jag kan endast fylla i rubrik rutan, men när jag klickar på textrutan vägrar tangent bordet ploppa upp :@ Riktigt irriterande!! Har sett att det är folk som undrar hur gammal jag är å så. Då kan jag tipsa er om att ta en titt på bloggens högra spalt (vet ej om det är längst upp eller ned på sidan för er.. den e lite cp) där under mitt namn så kan ni klicka på min profilbild och på så vis komma in på min profil, där det bl.a. står hur gammal jag är :)

I kväll sätter årets melodifestival igång :) Lite tråkigt att alcazar inte är med i år ^^ Aja här kommer iaf bilder på de två pringles rör jag ska sitta å smaska på iväll (har inte ätit någon förut)


Har köpt hem lite sourcream & onion dipp till detta också :)
Men innan jag kan slappna av och ta det lugnt. Måste jag skriva 2 A4 om avloppsförorenat vatten i Afrika... Jippie!

Kommentarer
Postat av: amanda

Eller huuuur. Har samma problem:/



Snuskiga chipsen verkar btw he he

2011-02-05 @ 16:10:34
URL: http://aamandabjork.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag brukar också klicka bort det jag skrivit... jobbigt. jag vet hur man fixar det där på mobilen. i högra nedre hörnet på textrutan står det något med ändra format som man ska klicka på.

2011-02-06 @ 17:35:58
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag brukar också klicka bort det jag skrivit... jobbigt. jag vet hur man fixar det där på mobilen. i högra nedre hörnet på textrutan står det något med ändra format som man ska klicka på.

2011-02-06 @ 17:36:33
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/
Postat av: Anton

Mm där har vi chipsen ;) men dom där extrame har jag inte sett förut :P^^

2011-02-07 @ 06:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0