The inlägg of the day

Sitter och dunkar Selena Gomez för att ha lite roligare när man skriver om Michail Chodorovskij och Anna Politovoskaja.. Å Nu kom Lisa Nilsson - varje gång jag ser dig :D en klassiker!!! verserna är ju lite långtråkiga dock xD Men på refrängen öser man!!! Om jag var ensam hemma skulle jag brustit ut i sång för länge sen :P Hoppas jag får lite ensam tid nån gång på sportlovet så jag kan spela in lite film :) Imorgon ska jag simma efter skolan med mamma :) Måste ha uppehåll från fotbollen ett tag pga mitt lår så passar på att få lite annan motion :) Idag gick jag en promenad med linda och Leja.

Å vad trögt det går med samhällskunskapen idag! Allt jag vill e å köra lite bil ju :P Men ska göra klart upg 6 å sen fåre bli lite mer need for speed ^^ Imorgon har jag tagit läxfritt för simning och film :) Sen på lördag ska jag kötta på med upg 7-8 och upg 10 är osäkert om den blir gjord på lördag eller söndag, större delen av söndagen kommer ju gå till att rätta alla redan gjora uppgifter.. är ju trotsallt redan uppe i 6 sidor + faktabladet.. :P En upg blir en sida för mig, men ska ta å se om jag kan rensa lite onödig skit på söndag för det känns lite som att man sitter och upprepar sig själv..

Aja dags att sätta fart nu så jag snart kan få reta upp poliser i need for speed most wanted :) Har hittills aldrig åkt fast och så hade jag tänkt att fortsätta ;) Kan säga att jag e skyldig staten rätt mycket, så om jag hade levt i ryssland så skulle jag vara död för länge sen xP

Lite PS nån timme senare :P Men tänkte börja med att lägga till en liten engelsk fras här varje dag, för utan att jag tänker på det skapar jag små fraser (ibland från låttexter) som passar in suveränt för hur jag känner mig varje dag. Brukar ploppa upp en liten menig på kvällen, detta låter säkert helt skumt men det e som en liten daglig dagbok i min hjärna xD Aja om jag håller på ett tag kanske ni förstår :P Får väl försöka förklara mig nån mer gång :P Aja here it comes

Trefligt it is, yes ideed


Kommentarer
Postat av: Anton

mm du gör nog rätt i att vila benet lite så det blir bra ;)

2011-02-19 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0