The inlägg of the day

Idag har lilla Sally kastrerats och öronmärkts nu ligger hon å sover. Måste lägga till en låt till min lilla lista av låtar jag e beroenda av denna vecka Le Kid - We Should Go Home Together :) väntar för tillfället på tre album: Avril Lavigne, Lady gaga och Le Kid :P Mycke L där :P

Ikväll ska jag kolla på I rumden finns inga känslor och käka doritos :D Hoopas de smakar lika gott som jag tror att de har gjort och hoppas filmen e bra (har inte sätt den förut)


Å Så lite bilder som jag sparat lite med flit till helgen. Men ska inte lägga upp alla för Denna vecka ska en mycket spännande sak ske och så ska jag lägga upp några av de bilder då. Ska faktiskt och röntga ryggen i Eskilstuna på tisdag :o Fick brevet idag så det var snabba puckar!

PAUS

Sally spydde nyss på mamma och tidigare har hon kissat på pappa... Så jag tänker då inte låta henne gosa med mig än på ett tag, vem vet vad som kommer ut då.. :P Rasmus luktar bara på henne och nu sitter han i transportburen och luktar eftersom den e tvättad med såpa.
Aja här kommer bilderna så jag kan sätta igång å lira lite need for speed på min läxfria fredag :)



Den första bilden var ett failat försök med att försöka fota mitt bakhuvud så jag skulle se hur håret såg ut det bak, sen såg jag att det där kunde jag försöka göra om för att få en cool bild. Så gjorde några sånna bilder å sen var jag lite extra snäll nu å bjöd på en bild som egentligen var en av de som skulle komma upp senare i veckan, men villa ha jämt antal bilder så det fick bli såhär :) Det ä förresten den tröjan jag köpte för halva priset på Carlings i Marieberg :) Tredje tröjan dörifrån nu tror jag :)

respect my youth

Guh vad jobbigt det e att man inte kan centrera vissa delar av inlägget! Allt eller inget äre! Blogg.se har mycket de bör uppdatera! t.ex att man inte kan ha 2 videos eller ljudspår i samma inlagg :( Sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0